wtorek, 2 kwietnia 2013

Po przerwie

Pod koniec ubiegłego tygodnia zapowiadałam, że robię sobie tygodniową przerwę, aby zająć się odłożonym na bok Feng Shui. Feng Shui, owszem, pozajmowałam się, ale przerwa już się skończyła i czas siadać do pracy :)

Mam to wielkie szczęście, że moją pracę lubię, w związku z tym jakoś specjalnie nie cierpię, że krótkie wakacje skończyły się po 3 dniach ;)

A oto co dzisiaj (a już w zasadzie wczoraj) wyprodukowałam:




Naszyjnik z bawełnianego sznurka z zawieszką z kulek lawy wulkanicznej, ceramicznego walca i kokosowego krążka.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo+ nieco Metalu



Kolczyki z kokosowych krążków, metalowych rurek i bawełnianego sznurka. Na antyalergicznych biglach. Tak na mnie patrzyły, że je przygarnęłam ;)
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Metal+Drzewo i nieco Ognia




Bransoletka z naturalnego rzemienia, z metalowymi elementami i dużą metalową klamrą.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Woda+Metal



Naszyjnik na bawełnianym sznurku ze szkła weneckiego i artystycznego oraz metalowych elementów. Zapinany z boku na bolec-kółko. Już trafił do nowej właścicielki :)
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Metal+Ogień



Naszyjnik z linki kauczukowej z zawieszką z kul ceramicznych. 
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Woda+Ogień+Metal

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz