poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nowe kamienie - kolejna odsłona

Oj, przegapiłam kilka nowych rzeczy z naturalnych kamieni... Już się poprawiam, ale przyznaję, że części już nie mam...



Bransoletka bez zapięcia z kulek jaspisu i ceramicznej kostki.



Bransoletka bez zapięcia z kulek zielonego jadeitu i ceramicznej, nieforemnej baryłki.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo



Bransoletka z naturalnego rzemienia i sporego, prostokątnego kawałka jaspisu, z zawieszką drzewkiem.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+nieco Metalu


Bransoleta bez zapięcia z amazonitu i ceramicznej kostki. 
Amazonit to bardzo trudny do sfotografowania (przynajmniej dla mnie) kamień. Skubany "łapie" światło i z zielonkawego robi się niebieskawy. Jakiś czas temu miałam już podobną bransoletkę - zamiast ceramiki była wygięta rurka szkła weneckiego - i wychodził na zdjęciach taki niebieski, że jej w końcu nie pokazałam.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz