piątek, 13 września 2013

Kolorowa lawa

Kupiłam na spróbowanie trochę kulek lawy w morskim kolorze. Zrobiłam bransoletkę, która zniknęła zanim zdążyłam pokazać zdjęcie. A ponieważ dostałam zamówienie na kolejną, to zamówiłam więcej i w różnych kolorach.

Na razie zatem ta pierwsza, następne będą w przyszłym tygodniu.




Bransoletka z kulek lawy wulkanicznej, bez zapięcia, z zawieszką drzewkiem.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo+Metal


Tak, jak zapowiadałam, są. Wyglądają kolorowo, poprawiają nastrój w zimne i mokre dni, których niestety zaczyna być więcej i więcej... 




Wszystkie razem :)



Bransoletka z morskiej lawy, z zawieszką drzewkiem.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo+Metal



Bransoletka z morskiej lawy, z zawieszką jaszczurką.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo+Metal



Bransoletka z zielonej lawy (nieco ciemniejszy odcień w rzeczywistości niż na zdjęciu), z zawieszką jaszczurką.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo+Metal



Bransoletka z ceglastej lawy, z zawieszką stópkami.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Ogień+Metal



Bransoletka co prawda z białego korala, ale zawiera w sobie jedną kulkę z morskiej lawy i dobrze kolorystycznie wpasowuje się do całości.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Metal+ociupina Drzewa


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz