niedziela, 26 maja 2013

Rzemień eco

Chyba trochę po macoszemu potraktowałam na blogu mięciutkie i delikatne bransoletki z ekologicznego rzemienia. Pojawiały się na Facebooku i w sklepie na DaWandzie (dwie jeszcze są), ale całkiem zapomniałam o nich napisać na blogu. Poprawiam się zatem i pokazuję te, które dotychczas zrobiłam (niektórych już nie mam).

Miękki ekologiczny rzemień wykorzystałam także do zrobienia paska do zegarka. Niestety nie zdążyłam sfotografować, ale może Właścicielka będzie tak miła i podeśle jakieś zdjęcie :) Podeśle?



Bransoletka z eco rzemienia, zaplatana, z metalową obrączką i dużą klamrą.




Bransoletka z eco rzemienia, bardzo zaplątana, z metalową obejmą i zawieszką stópkami. Zapinana na karabińczyk.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ogień+Metal




Bransoletka z eco rzemienia, zaplątana z metalową obrączką, zapinana na karabińczyk.
Żywioł Feng hui i Ba Zi: Woda+Metal




Bransoletka z rzemienia eco z tulipanowym zapięciem.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Drzewo+Metal



Bransoletka z rzemienia eco z zawieszką ceramicznym motylkiem.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ogień+Metal



Bransoletka z ekologicznego rzemienia z zapięciem tulipanowym.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ogień+Metal



Bransoletka z tegoż rzemienia eco i kokosowych krążków. Zapinana na karabińczyk. Zrobiłam jeszcze takie kolczyki i naszyjnik, który można oplątać jak bransoletkę.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Drzewo


Bransoletka zaplątana z metalowymi elementami, zapinana na karabińczyk.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Ziemia+Metal



Z zawieszką z kokosowych krążków, zapinana na karabińczyk.
Żywioł Feng Shui i Ba Zi: Drzewo+Metal

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz